pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Irydy
Tamary

5

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

23.02.2017 14:19

 

 

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie kursu florystycznego  w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV. 13.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja,  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kursu florystycznego – poziom podstawowy.

  1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV     805300008  usługi  szkolenia zawodowego

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  kursu florystycznego  -poziom podstawowy   dla 48  osób ( kobiet) posiadających status osoby niepełnosprawnej ( osoby ze znacznym, umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności).  Celem kursu jest osiągnięcie wiedzy i nabycie umiejętności  z zakresu florystyki . Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do pracy w kwiaciarni, studio florystycznym lub do założenia własnej działalności gospodarczej.   Liczba godzin kursu to 36 godzin lekcyjnych w tym 7 godzin teoretycznych i 29 godzin praktycznych.  Zajęcia odbywać się będą w wymiarze minimum 6 godzin lekcyjnych dziennie i obejmują: w części teoretycznej: teorię barw i kompozycji, tworzenie kompozycji kwiatowych i sposób łączenia kolorów, wiadomości z zakresu botaniki i pielęgnacji roślin, zagadnienia potrzebne w handlu detalicznym i w  pracy z klientem.   W części praktycznej: kompozycje okolicznościowe, bukiety i aranżacje w naczyniach, florystyka ślubna, pogrzebowa, komunijna i świąteczna, techniki układania kwiatów, dekoracja stołów, sztuka układania kwiatów w wazonach, wykonywanie projektów dekoracji roślinnych, układanie wiązanek okolicznościowych-koszy, pakowanie kompozycji oraz  przygotowywanie wystaw. 

Praca na żywych kwiatach minimum 5 gatunków, dodatki florystyczne , narzędzia i materiały dla uczestników do zajęć. Uczestnik ma nabyć umiejętności pozwalające samodzielnie wykonywać dekoracje, nabyć umiejętności doboru materiału do tworzenia dekoracji roślinnych, zdobyć  wiedzę  z dziedziny florystyki, botaniki, pielęgnacji roślin i umiejętności porad klientom. Wykonawca  zapewni niezbędne materiały i narzędzia pracy oraz bezpieczeństwo i higienę pracy podczas kursu.

 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu  catering: 1 przerwa kawowa na którą składa się : (kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień, ciastka 150-200 g na osobę) oraz  obiad jednodaniowy (drugie danie)  w każdym dniu trwania kursu, z uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj  diety bezglutenowej dla 2 osób.  Koszt cateringu stanowi element ceny zamówienia. Wyżywienie dla uczestników należy zapewnić w miejscu prowadzenia zajęć.

Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek zapoznać uczestników z jego zakresem tematycznym (programem), przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć oraz zapewnić materiały dydaktyczne tj. np. skrypty, broszury, lub materiały drukowane ( drukowane większą czcionką nie mniejszą niż 13 z uwagi na specyficzne potrzeby uczestników), obejmujące swą tematyką program kursu, materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów oraz materiały do zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu florystyki.

Przekazane uczestnikom kursu materiały piśmiennicze należy opatrzyć emblematem Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego ( logo udostępni zamawiający).

Wykonawca w ostatnim dniu kursu przeprowadzi ankietę oceniającą ten kurs wśród jego uczestników.

Kurs zakończy się wydaniem zaświadczenia dla każdego uczestnika potwierdzającego udział, zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych DZ U z 2014 poz 622. Zaświadczenie/certyfikat powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

  1. Miejsce przeprowadzenia usługi

 Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra.

 W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia kursu. Miejsce przeprowadzenia  kursu musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych). Zajęcia teoretyczne i praktyczne należy przeprowadzić w tym samym miejscu.

  1. Termin realizacji zamówienia 

1) Kurs dla I edycji projektu dla 24 uczestników - czas trwania kursu od 20.03.2017 r. do  24.03.2017 r.

2) Kurs dla II edycji projektu dla 24 uczestników –czas trwania kursu 19.03.2018r-23.03.2018 r . Harmonogram kursu I i II edycji  uzgodniony będzie  po wyborze oferenta.

  1. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska- księgowa    65 543 28 96

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają doświadczenie w realizowaniu kursów zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat ( przed terminem składania ofert)  co najmniej 2 kursy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usług,

2) dysponują kadrą prowadzącą/wykładowcą posiadają/cym wykształcenie wyższe  i uprawnienia pedagogiczne, ukończone seminaria związane z tematyką prowadzonych zajęć lub średnie techniczne i uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu, legitymujący się doświadczeniem zawodowym  w postaci przeprowadzonych minimum 2 kursów  zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz posiada doświadczenie  minimum 2 lata pracy  z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową  osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej,

3) posiadają aktualny Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U.  z 2016 r., poz. 645 ze zm.),

4) dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej. Wyposażą miejsce przeprowadzenia kursu w sprzęt, materiały i narzędzia umożliwiające każdemu uczestnikowi realizację zajęć podczas kursu tj indywidualizację pracy z każdym uczestnikiem niezbędną do nabycia umiejętności florystycznych z uwzględnieniem niepełnosprawności uczestnika,

5) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne .

8. Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 90% (90 pkt)

2) doświadczenie instytucji szkoleniowej – waga kryterium 10 % ( 10 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 90 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 90

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanej instytucji szkoleniowej/ wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem złożenia oferty  szkoleń/ kursów o tematyce zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i  staranne wykonanie usług.  Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 10 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

Lp.

liczba przeprowadzonych kursów

liczba punktów

1

2

5

2

Od 3 do 4

7

3

5 i powyżej

10

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin kursu i liczba uczestników w I i II edycji  kursu może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową. Konieczność zmiany  terminów kursu z powodów niezależnych od zamawiającego. Zmiany umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę.
  3. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

2) Wykaz usług zrealizowanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert,  zgodnych swoją tematyką  z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

3) Wykaz wykładowców/trenerów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w tym oświadczenie trenera o posiadaniu doświadczenia minimum 2 lata pracy z  osobami niepełnosprawnymi.

4)  Szczegółowy program kursu stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego .

5)  Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

6) Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5a i 5b do zapytania ofertowego. 

7) Wykaz niezbędnych  materiałów i narzędzi, które zapewni wykonawca, które będą wykorzystane przez uczestników w  części praktycznej kursu stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

8)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

9) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

11) W przypadku oferty osoby fizycznej i trenera oferent składa oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zamawiającego i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

  1. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „ Oferta na przeprowadzenie kursu florystycznego.”

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 03.03.2017 roku. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra lub przesłać pocztą tradycyjną  lub kurierską na podany powyżej adres. W przypadku poczty tradycyjnej liczy się data nadania ( w placówce pocztowej).

  1. Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz zrealizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz wykładowców/trenerów i oświadczenie trenera wskazanego do     prowadzenia  kursu

4) załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu

5) załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy

6) załącznik nr 6  Wykaz niezbędnych  materiałów i narzędzi, które zapewni wykonawca, które  będą wykorzystane przez uczestników  w części  praktycznej kursu

7)  załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

8) załącznik nr 8 Wzór umowy

 

             Zatwierdziła

 Kierownik PCPR w Górze

       Bożena Merta

                                                                                                                                                

 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 6 Wykaz niezbędnych materiałów i narzędzi 2017-02-23 14:28:01 Redakcja
załącznik Załącznik nr 8 Wzór umowy 2017-02-23 14:25:18 Redakcja
załącznik Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-02-23 14:24:55 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy 2017-02-23 14:23:39 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu 2017-02-23 14:23:08 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz wykładowców/trenerów 2017-02-23 14:22:22 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz realizowanych usług 2017-02-23 14:21:43 Redakcja
załącznik Załącznik nr 1 Formularz oferty 2017-02-23 14:21:03 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 23.02.2017 14:19
Data ostatniej modyfikacji: 23.02.2017 14:26
Liczba wyświetleń: 1173
Drukuj Stworz PDF