pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Floriana
Michała

4

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

26.01.2017 13:27

 

 

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie kursu komputerowego „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych ‘’ w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV. 10.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne , działanie 9.1 Aktywna integracja,  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kursu „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych”.

1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

2. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

3. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV: 80533100-0 Usługi  szkolenia komputerowego.

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  kursu komputerowego „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych”  dla 72 osób posiadających status osoby niepełnosprawnej. Kurs obejmuje 2 edycje projektu : I edycja w 2017 roku dla 36 osób z podziałem na 2 grupy, II edycja w 2018 roku dla 36 osób z podziałem na 2 grupy.

 Celem kursu jest osiągnięcie wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do  obsługi komputera i stron internetowych zarówno w pracy zawodowej jak również w życiu  codziennym w zakresie : podstawy obsługi komputera, wprowadzenie do korzystania z usług internetowych, MS WORD- wprowadzenie do wykorzystania w pracy, MS EXCEL- wprowadzenie do wykorzystania w pracy.  Liczba godzin kursu 35 godzin lekcyjnych.  Zajęcia odbywać się będą w wymiarze min 6 godzin lekcyjnych dziennie. Kurs komputerowy kończy się nabyciem umiejętności dla 62 osób i uzyskaniem kwalifikacji np.  system ECDL dla 10 osób z I edycji projektu w zakresie podstaw obsługi komputera i stron internetowych. Wykonawca przeprowadzi minimum 15 godzin lekcyjnych repetytorium dla grupy 10 osobowej przed przystąpieniem do egzaminu np. ECDL. Wykonawca zapewni uczestnikom  catering: 1 przerwa kawowa na którą składa się : ( kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień, ciastka 150-200 g na osobę) oraz  obiad jednodaniowy ( drugie danie)  w każdym dniu trwania kursu, z uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj.  diety bezglutenowej dla 2 osób.  

 Koszt cateringu stanowi element ceny zamówienia. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek zapoznać uczestników z jego zakresem tematycznym (programem), przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć oraz zapewnić materiały dydaktyczne tj. np. skrypty, broszury, pendrive lub materiały drukowane ( drukowane większą czcionką nie mniejszą niż 13 z uwagi na specyficzne potrzeby uczestników, obejmujące swą tematyką program kursu oraz materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów).

Przekazane uczestnikom kursu materiały należy opatrzyć emblematem Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego ( logo udostępni zamawiający).

Wykonawca w ostatnim dniu kursu przeprowadzi ankietę oceniającą ten kurs wśród jego uczestników.

Kurs  zakończy się wydaniem zaświadczenia zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych DZ U z 2012 poz. 186 dla 62 uczestników  oraz przeprowadzenie egzaminu i wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji np. ECDL dla 10 uczestników.  Zaświadczenie/certyfikat powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi

 Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra.

 W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia kursu. Miejsce przeprowadzenia  kursu musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych).  

5. Termin realizacji zamówienia

1) Kurs dla I edycji projektu dla 36 uczestników z podziałem na 2 grupy, każda grupa po 18 osób:

1.1     I grupa czas trwania kursu  od 13.02.2017 r. do 17.02.2017 r.

1.2     II grupa czas trwania kursu od 20.02.2017 r. do  24.02.2017 r.

W  I edycji projektu kurs komputerowy dla 26 uczestników kończy się osiągnięciem umiejętności,  a dla 10 uczestników  kończy się osiągnięciem kwalifikacji.

2) Kurs dla II edycji projektu dla 36 uczestników z podziałem na 2 grupy, każda grupa po 18 osób:  

2.1      I grupa czas trwania kursu  od 19.02.2018 r. do 23.02.2018 r.

2.2    II grupa czas trwania kursu od 26.02.2018 r. do 02.03.2018 r.

W  II edycji projektu, kurs komputerowy dla  36 uczestników kończy się osiągnięciem umiejętności. Godziny kursu uzgodnione będą po wyborze oferenta.

6. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska- księgowa    65 543 28 96

7. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają doświadczenie w realizowaniu kursów zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w ciągu czterech  ostatnich lat przed dniem składania oferty co najmniej 3 kursy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usługi;

2) dysponują kadrą z doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych min. 3 kursów dla osób niepełnosprawnych w ostatnich czterech latach. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej;

3) posiadają aktualny Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U. z 2016 r., poz. 645 ze zm.);

4) dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia kursu wyposażonym w sprzęt umożliwiający każdemu uczestnikowi realizację zajęć podczas kursu tj indywidualizacja pracy z każdym uczestnikiem-dla każdej osoby samodzielne stanowisko z komputerem z wymaganym oprogramowaniem i dostępem do Internetu;

5) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

8. Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 80% (80 pkt)

2) doświadczenie instytucji szkoleniowej – waga kryterium 20 % ( 20 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 80 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 80

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanej instytucji szkoleniowej/ wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych szkoleń/ kursów o podanej tematyce z należytą starannością w okresie czterech lat potwierdzone referencjami,  przed terminem złożenia oferty. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 20 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

lp

liczba przeprowadzonych kursów

liczba punktów

1

0-2

0

2

3

1

3

Od 4 do 5

7

4

Od 6 do 7

14

5

8 i powyżej

20

 

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin kursu  i liczba uczestników w I i II edycji  kursu może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową,  konieczność zmiany terminów kursu z powodów niezależnych od zamawiającego.

11. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

2) Wykaz usług przeprowadzonych w ostatnich czterech  latach zgodnych w nazwie z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług

3) Wykaz wykładowców/trenerów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

4)  Szczegółowy program kursu stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego .

5)  Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

6)   Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5a i 5b do zapytania ofertowego.  

7)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

9) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

10) W przypadku oferty osoby fizycznej i trenera oferent składa oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zamawiającego i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

12. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

13. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „ Oferta na przeprowadzenie kursu komputerowego.”

14. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 02.02.2017 roku  do godziny 15,00 Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8 , 56-200 Góra lub przesłać pocztą na podany powyżej adres.

15. Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz zrealizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz wykładowców/trenerów

4) załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu

5) załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy

6)  załącznik nr 6 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

7) załącznik nr 7 wzór umowy

 

 

                                                                                                                       Zatwierdził

                                                                                                          Kierownik PCPR w Górze

                                                                                                                  Bożena Merta

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 7 Wzór umowy 2017-01-26 13:32:38 Redakcja
załącznik Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-01-26 13:32:08 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5 a i 5 b Preliminarz finansowy 2017-01-26 13:31:27 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu 2017-01-26 13:30:44 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz wykładowców/trenerów 2017-01-26 13:30:16 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz zrealizowanych usług 2017-01-26 13:29:25 Redakcja
załącznik Załącznik Nr 1 Formularz oferty 2017-01-26 13:28:23 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 26.01.2017 13:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1054
Drukuj Stworz PDF