pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Hugona
Piotra

29

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

08.09.2016 14:47

 

Działając zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2015 poz. 2164 z późn. zm.)  oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 13 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia  08 września 2016 roku (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości  poniżej 30 000 euro) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ogłasza zapytanie ofertowe  dotyczące wykonania usługi : umowa zlecenia- specjalista  ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie Regionalny Program Operacyjny  Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej pt Człowiek jest zawsze najważniejszy”, Oś priorytetowa 9 włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja-konkursy horyzontalne, pierwszy typ  operacji 9.1 A   

I. Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze

 ul Armii Polskiej 8    56-200 Góra

II. Określenie przedmiotu zamówienia : specjalista ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie Człowiek jest zawsze najważniejszy z RPO WD

III. Forma i warunki usługi –umowa zlecenia przewidywana  liczba godzin na wykonanie  usługi średnio 30-55 w miesiącu ( w zależności od realizowanego zadania), wyjazdy służbowe- do miejsc realizacji zadań w projekcie. Częstotliwość wyjazdów uzależniona od realizowanego zadania .

IV. Miejsce wykonywania usługi – w siedzibie PCPR oraz w miejscu realizacji zadań zatwierdzonych we wniosku o dofinansowanie projektu.

V. Termin realizacji usługi : od 20.09.2016 do 30.05.2018 roku

     VI. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie usługi,

5) wykształcenie wyższe ( studia podyplomowe lub kursy w zakresie realizacji projektów unijnych będą dodatkowym atutem),

6) minimum 2 lata pracy przy realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej,

7) biegła znajomość przepisów z zakresu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego wydanych przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju tj:

a) wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków  w ramach Europejskiego   Funduszu Rozwoju Regionalnego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności  na lata 2014-2020,

b) wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020,

c) wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020,

d) ustawy o finansach publicznych,

e) ustawy o samorządzie powiatowym,

 8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów komputerowych ( pakiet MS-Word, Eksel, poczta elektroniczna, Internet)

  9) pełna dyspozycyjność w okresie realizacji zadania.

10) prawo jazdy kat B,

11) umiejętność pracy w zespole,

12) komunikatywność,

13) dyspozycyjność,

14) umiejętność logicznego myślenia,

15) umiejętność tworzenia wewnętrznych procedur,

16) zdolności organizacyjne,

17) umiejętność pracy pod presją czasu,

18) umiejętność korzystania z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

       VII   Obowiązki wykonawcy:   

1) pełna sprawozdawczość projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie i zasadami systematycznej sprawozdawczości RPO WD,

2) zbieranie informacji do przygotowania bilansu rocznego w zakresie osiągniętych wskaźników,

3) wizytowanie w miejscach realizacji zadań w projekcie,

4) bieżące monitorowanie projektu ( ankietowanie uczestników, kontrola zajęć, raporty ewaluacyjne, wykonywanie dokumentacji zdjęciowej, zamieszczanie informacji o postępach w realizacji,

5) współpraca z personelem projektu zaangażowanym przy jego realizacji,

Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwykonawstwa.

VIII  Dokumenty wymagane:

1) oferta zawierająca elementy i wymagania określone niniejszym zapytaniem,

2) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe lub umiejętności, ( oryginały do wglądu na życzenie zamawiającego),

3) życiorys,

4) list motywacyjny,

5) kwestionariusz osobowy,

6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,

7) oświadczenie o niekaralności,

8) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych ,

9) oświadczenie o przeciwwskazaniach zdrowotnych.

IX  Informacje niezbędne

W ofercie proszę uwzględnić:

1) Wartość usług brutto w wymiarze miesięcznym. Wartość usługi musi uwzględniać wszystkie przewidziane koszty realizacji usługi.

2) Oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

3) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki  płatności określone w punkcie X.

X. Warunki płatności

Zamawiający informuje, iż przedmiot niniejszego zamówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego. Płatność z dołu  do 10 dnia następnego miesiąca na konto wskazane przez wykonawcę po uprzednim przedłożeniu protokołu wskazującego ma prawidłowe wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania comiesięcznego protokołu wskazującego na prawidłowe wykonanie usługi.

 Zamawiający zastrzega sobie, iż płatność za dany miesiąc uzależniona będzie od montażu finansowego projektu, i może nastąpić z opóźnieniem. 

   XI.  Kryteria oceny  oferty:

Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:

1) możliwości w realizowaniu zadania przez wykonawcę ( wykształcenie , umiejętności, znajomość przepisów zawartych w ofercie, doświadczenie zawodowe wykonawcy, wynik rozmowy kwalifikacyjnej z oferentem ), 0-10 pkt

2) kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania, ( cena ) 0-2 pkt

Za spełnienie danego kryterium przyznawane będą punkty w przedziałach podanych powyżej, przewiduje się również przyznawanie punktów cząstkowych za spełnienie kryterium w części. 

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów,. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).

 Oferty, które nie zawierają informacji wymienionych w punkcie IX  niniejszego zapytania nie będą brane pod uwagę.  

 Wymagane dokumenty  w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym  z napisem  zapytanie ofertowe –specjalista ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie RPO WD „ Człowiek jest zawsze najważniejszy” należy złożyć w terminie do dnia 15 września  2016 roku  do godz 15,00  pocztą tradycyjną   lub osobiście  ( decyduje data wpływu do jednostki)  na adres Powiatowe Centrum  Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8 56-200 Góra wraz  z adresem  wykonawcy. Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną, faksem oraz  które wpłyną w terminie późniejszym nie będą brane pod uwagę,

Termin rozmowy kwalifikacyjnej z oferentami wyznaczony będzie telefonicznie. Realizacja  usługi rozpoczyna się w dnu  20.09.2016r Dodatkowe informacje pod numerem 65 543 28 96.  Kierownik  PCPR w Górze zastrzega sobie prawo odstąpienia  o wyboru oferty  bez podania przyczyn.

Informacje o wyborze wykonawcy zamawiający umieści na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń PCPR w Górze. Wyłoniony w drodze oferty wykonawca zawiadomiony będzie pisemnie.   

 

 

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 08.09.2016 14:47
Data ostatniej modyfikacji: 08.09.2016 14:49
Liczba wyświetleń: 1153
Drukuj Stworz PDF