pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Irydy
Tamary

5

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

27.02.2015 16:00

                                   

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2013 poz. 907 z późn.zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferent będzie wybrany zgodnie z Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze  z dnia 05 maja 2014r. (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 000 euro).

 

Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:

 

Przedmiot:

Skoroszyt oczkowy pełny biały

Koszulki A4

Spinacze

Tonery oryginały i zamienniki:

  1. HP LaserJet P1102
  2. HP LaserJet P1010

Papier ksero

Klej 35g

Zszywacz

Przekładki do segregatorów na 10 i 12

Okładka na dyplom A4 granatowa

Pendrive 16GB

Koperta średnia

Marker do płyt

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty:

  • cena,
  • możliwość negocjacji ceny z Oferentem,
  • zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez Zamawiającego,
  • wydłużony termin płatności do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek,
  • zgodność zamówienia na określony w ofercie asortyment,
  • zasada uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.

 

  1. Warunki płatności:

Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: materiały biurowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek.

  1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. W ofercie uwzględnić należy również:

1) Pełną nazwę Oferenta;

2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;

3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;

4) Osobę do kontaktu;

5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:  Oferty można składać do 10.03.2015r. do godziny 15.00  osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie o ofertę – materiały biurowe”. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta. W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących asortymentu zamawianego towaru.

6.Wybór oferty

Informacje o wyborze wykonawcy zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze. Wybrany wykonawca o przyjęciu oferty będzie niezwłocznie poinformowany.

 

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 27.02.2015 16:00
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1217
Drukuj Stworz PDF