pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Jaropełka
Marii

3

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

09.01.2015 14:04

Działając zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2013 poz. 907 z późn.zm.)  oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia 05 maja 2014r. (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości  poniżej 30 000 euro) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze zaprasza do składania ofert na wynajem sali konferencyjnej z nagłośnieniem i usługę cateringową (kawa, herbata, ciasto oraz obiad) na przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla uczestników projektu „Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy”.

1.  Dla 200 osób na terenie miasta Góra w terminie:

12.06.2015r. w godzinach: 12.00 – 18.30.

2.  Kryterium wyboru oferty:

1. cena,

2. infrastruktura i zaplecze techniczne:

1) dostosowanie obiektu dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim,

2 ) wyposażenie sali konferencyjnej w sprzęt nagłaśniający,

3) wielkość sali dostosowana do liczby osób,

4) możliwość realizacji usługi w wyznaczonym terminie.

3. Warunki płatności: Faktura VAT lub rachunek wystawiony na wynajem sali i usługę cateringową z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek.

Należność za usługę płatna ze środków publicznych (EFS).

4. Ofertę należy złożyć na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 19.01.2015r. do godziny 15.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – poradnictwo specjalistyczne”.

Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w tym zakresie, posiadający budynek bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych mających problem z poruszaniem się.  Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała  warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).

Oferty niespełniające podanych w zapytaniu ofertowym wymogów oraz złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.            

Informacje o wyborze oferty zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, oraz niezwłocznie poinformuje wykonawcę.

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 09.01.2015 14:04
Data ostatniej modyfikacji: 12.01.2015 10:09
Liczba wyświetleń: 915
Drukuj Stworz PDF